شناسه : 32114
نویسنده : استان اردبیل
عکس
مسئول بسیج حقوق دانان استان اردبیل خبر داد:

انعقاد تفاهم نامه معاضدتی بسیج حقوق دانان با 100 وکیل دادگستری اردبیل

سازمان بسیج حقوق دانان با یکصد وکیل پایه یک دادگستری و ترازانقلاب و بسیجی ، تفاهم نامه معاضدت حقوقی و قضایی ومشاوره حقوقی رایگان  برای پرونده های نیازمندان بسته و عملیاتی نموده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان استان اردبیل، ظهر امروزتفاهم نامه معاضدتی بسیج حقوق دانان  با یکصد وکیل دادگستری استان اردبیل منعقد شد.

رضا ندایی مسئول سازمان بسیج حقوق دانان استان اردبیل گفت: سازمان بسیج حقوق دانان با یکصد وکیل پایه یک دادگستری و ترازانقلاب و بسیجی ، تفاهم نامه معاضدت حقوقی و قضایی ومشاوره حقوقی رایگان  برای پرونده های نیازمندان بسته و عملیاتی نموده است.

وی گفت: با توجه وتاکید عملی بر گام دوم انقلاب اسلامی برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی ، یکی ازمهمترین راه مبارزه با فساد، خدمت جهادی و بی‌منت به مردم است. 

ندایی گفت: حقوق دانان بسیجی مومن، متعهد، پای کار تراز انقلاب اسلامی درتحقق تمدن نوین اسلامی در عرصه کار و تلاش و در عمل به توصیه‌های امامین انقلاب اسلامی در باب خدمت جهادی به مردم به عنوان ولی نعمتان خود خدمتگزار مردم هستند.

وی افزود: معاضدت حقوقی و قضایی وکلاء با محوریت  سازمان بسیج حقوق دانان به نیازمندان جامعه وخانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ره و بهزیستی ، بدون شک، خدمت به مردم، به بهترین شکل و شیوه ممکن، خالصانه و بی منت است و این حرکت بی نظیر، دارای ارزش است. خدمت به مردم، در جهان بینی اسلامی و آموزه‌های دینی، مقدمه قرب الهی و نوعی عبادت است. بسیج حقوق دانان با اجرای این طرح ها، زمینه امید و اعتماد عمومی مردم به دستگاه قضایی و نظام را افزایش می دهد.

ندایی گفت: در روایات و احادیث هم همواره، تاکید شده است که محبوب ترین مردم کسانی هستند که وجودشان برای مردم سودمندتر باشد.

وی گفت: قران کریم نیز، همواره انسان را به خدمت رسانی به مردم و گره‌گشایی از کار بندگان خدا، سفارش و بر این امر خدا پسندانه، توصیه کرده است، خدمت به بندگان خدا، همچنین از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

مسئول بسیج حقوق دانان استان اردبیل اظهار داشت: برای فراهم کردن زمینه‌های لازم خدمت رسانی حداکثری به مردم، باید نیازهای واقعی جامعه ومردم را احصاء تا برای رفع مشکلات آنان، اقدامات لازم درراستای خدمت رسانی درموضوعات مختلف حقوقی و قضایی انجام داد. بنابراین هداف نهایی بسیج حقوق دانان در راستای خدمت رسانی ازطرق مختلف می باشد.
 

 

انتهای خبر/

عکس ها
تفاهم نامه

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.