شناسه : 31283
نویسنده : استان اردبیل
عکس

همایش روز قشر بسیج حقوقدانان استان اردبیل برگزار شد

همایش روز قشر بسیج حقوقدانان استان اردبیل با حضور رئیس کل دادگستری استان در اردبیل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان استان اردبیل، همایش روز قشر بسیج حقوقدانان استان اردبیل با حضور رئیس کل دادگستری استان برگزار شد.

به گزارش اداره رسانه و روابط عمومی دادگستری استان اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان در ابتدای این همایش هفته بسیج و روز قشر حقوقدانان بسیج را تبریک گفت و افزود: اهمیت تشکیل بسیج در قشر های مختلف گسترش و توسعه تفکر بسیجی در سطح جامعه است و همین تفکر بسیجی گره گشای بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه است که نمونه آن در هشت سال دفاع مقدس و در بحران های مختلف اخیر از جمله بحث مبارزه با ویروس  کرونا به خوبی به نمایش گذاشته شد. 
وی با بیان اینکه فعالیت  بسیج گونه اقشار مختلف باید نمود عینی داشته باشد خاطر نشان کرد؛ مثلاً در بحث سازمان بسیج حقوقدانان فعالیت این قشر بسیج باید منتج به کاهش حجم میزان ورودی پرونده ها در محاکم قضایی باشد و در این صورت است که به اهداف ترسیمی خواهیم رسید.
 
وی در ادامه با اشاره به سند تحول قضایی و تاکید مقام معظم رهبری و رئیس محترم قوه قضائیه بر اجرایی نمودن دقیق و کامل آن گفت: باید سند تحول قضایی با روحیه و تفکر بسیجی اجرایی شود و قشر بسیج حقوقدانان در این خصوص می تواند کمک بسیار خوبی برای دستگاه قضایی در انجام احسن رسالت ها و وظایفش باشد.
رئیس کل دادگستری استان یاد آور شد: لازم است به منظور افزایش کارایی بسیج، از قشر های مختلف استفاده و جذب افراد متخصص و دانش آموختگان موسسات علمی شاخص در برنامه ها بگنجانیم تا با بهرمندی از این افراد بتوانیم برنامه ریزی های علمی تر و تخصصی تر برای انجام امورات داشته باشیم.
وی در پایان با اشاره به ظرفیت های فضای مجازی خاطر نشان کرد باید در این عرصه اهتمام ویژه داشته باشیم و با تولید محتوا در شبکه های مجازی نقش موثری در ترویج و گسترش فرهنگ بسیجی در جامعه و موجب جذب قشر جوان و نوجوان به بسیج باشیم.
در ابتدای این همایش سرهنگ ندایی مسئول سازمان بسیج حقوقدانان دادگستری استان گزارشی از اقدامات وعملکرد این سازمان ارایه نمود.

عکس ها
بسیج حقوقدانان اردبیل
بسیج حقوقدانان اردبیل
بسیج حقوقدانان اردبیل

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.