شناسه : 31280
نویسنده : استان اردبیل
عکس

بیانیه بسیج حقوقدانان اردبیل در پی اغتشاشات اخیر

سازمان بسیج حقوقدانان استان اردبیل با صدور بیانیه ای نا آرامی‌ها و اغتشاشات اخیر را که منجر به اعمال مجرمانه و مخل امنیت و ارامش آحاد مردم شد را محکوم کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان استان اردبیل، در پی ناآرامی ها و اغتشاشات اخیر سازمان بسیج حقوق دانان استان اردبیل با صدور بیانیه این اعمال مجرمانه و مخل امنیت و ارامش آحاد مردم را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است:

بیانیه سازمان بسیج حقوق دانان استان اردبیل درمورد حادثه و آشوب های اخیر
ازآنجایی که دشمنان داخلی وخارجی همواره درتلاشند برای نا آرامی وسلب آرامش و آسایش مردم نا امنی ایجاد کنند دست به هراقدامی می زنند که یکی پس از دیگری منجربه شکست شده وخواهد شد. مطمئنا دشمنان ایران اسلامی که در عرصه های مختلف با بهانه های مختلف دشمنی می کنند نقشه های آنها رو به شکست است. اما عده ای قلیل که درک  و فهم درستی از وضعیت کشور و مسائل اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور را ندارند و نقشه شوم دشمن را کورکورانه اجرا کردند، بسی جای تاسف است. دشمنان وکینه توزان با همراهی برخی از فریب خوردگان با سوء استفاده از احساسات جوانان ، مسیراعتراضات را منحرف و اقدام به توهین به مقدسات، هتک حرمت به نوامیس، تخریب اموال و ریختن خون بی گناهان نمودند و اسلام ، امنیت و آرامش مردم را هدف قراردادند، اما مردم متدین و فهیم با حضورآگاهانه، مانند همیشه خیال خام دشمنان را نقش برآب کردند.
درپایان ازخویشتنداری فراجا دربرابر اعتراضات  قدردانی و حضورمردم انقلابی وحزب اللهی درراهپیمایی بعد از نمازجمعه نیز قدردانی می شود. هدف قرار دادن مقرهای تروریست ها توسط سپاه جای تقدیر و تشکر است. ما حقوق دانان استان اردبیل به چند نکته که جزئی از مطالبات مردم است تاکید داریم. اول اینکه برخی از اعتراضات مردمی را که منصفانه و بدوراز آشوب بوده نادیده نگیرند. دوم اینکه فضای مجازی را به خوبی سازماندهی نمایند. سوم اینکه برای جوانان برنامه های روشنگری و بصیرت افزایی قانع کننده داشته باشند. چهارم اینکه وضعیت اقتصادی کشور را سروسامان دهند. پنجم اینکه برای جوانان و بیکاران استغال ایجاد نمایند. ششم اینکه فاصله طبقاتی را کاهش دهند. هفتم اینکه عدالت اجتماعی را به نحو احسن اجرا نمایند. هشتم اینکه اختلاس کنندگان را به اشد مجازات برسانند.    

 

انتهای پیام/ج

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.