شناسه : 29901
نویسنده : استان اردبیل
عکس
شورای قشر بسیج حقوق دانان اردبیل

جلسه شورای قشربسیج حقوق دانان اردبیل برگزار شد

مسئول سازمان بسیج حقوق دانان استان اردبیل در نشست شورای قشر بسیج حقوق دانان استان اردبیل بر اهمیت مسجد محوری فعالیت حقوق دانان اشاره کرد و گفت: مساجد اصلی ترین پایگاه مردمی برای تحول آفرینی مثبت در جامعه هستند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان استان اردبیل ، رضا ندایی مسئول بسیج حقوق دانان استان اردبیل در جلسه شورای قشر بسیج حقوق دانان استان اردبیل که در دفتر بسیج خواهران الزهراء برگزار شد  بر اهمیت مسجد محوری فعالیت حقوق دانان اشاره کرد و گفت: مساجد اصلی ترین پایگاه مردمی برای تحول آفرینی مثبت در جامعه هستند.

وی از مجمع قشر بسیج حقوق دانان استان خواست با برنامه ریزی منسجم ضمن برگزاری محافل حقوقی در مساجد، نسبت به ارائه خدمات حقوقی به عموم مردم در مساجد همت کنند چراکه مساجد اصلی ترین پایگاه مردمی بوده و سرچشمه خیر و برکت جامعه ما است.

ندایی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش بانوان حقوق دانان در جامعه اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه بانوان اثرگذارترین قشر جامعه هستند و تعلیم و تربیت ایندگان جامعه نیز بر عهده انها است، آگاه سازی بانوان در مسائل حقوقی مهمترین نقش را در ایجاد جامعه سالم دارد.

 

 

انتهای پیام/ج

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.