شناسه : 29428
نویسنده : استان اردبیل
عکس
آفاقی
معاون رییس کل دادگستری استان اردبیل:

اصحاب رسانه، مدعی العموم جامعه هستند

معاون رییس کل دادگستری استان اردبیل از رسانه ها بعنوان ناظرین بر عملکرد مسئولان نام برد و گفت: اصحاب رسانه به عنوان مدعی العموم جامعه، در افزایش تعامل با صاحبان قلم و رسانه به منظور افزایش آگاهی های عمومی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و جرایم با بهره گیری از ظرفیت و کارکرد رسانه ها از اولویت های دستگاه قضایی استان هستند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان استان اردبیل،  جلال آفاقی معاون رییس کل دادگستری استان اردبیل در مصاحبه تلویزیونی خود رسانه ها را ناظرین بر عملکرد مسئولان دانسته با تعبیر از اصحاب رسانه به عنوان مدعی العموم جامعه، افزایش تعامل با صاحبان قلم و رسانه به منظور افزایش آگاهی های عمومی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و جرایم با بهره گیری از ظرفیت و کارکرد رسانه ها را از اولویت های دستگاه قضایی استان دانست.

گفتنی است تعامل شایسته معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل با رسانه ها در مدت اخیر موجب رضایت مندی اصحاب رسانه و توفیقات چشمگیر در اطلاع رسانی دوسویه  و اقدامات پیشگیرانه در سطح استان بوده است.

این مقام قضایی چندی پیش در نشست مطبوعاتی خود به مناسبت هفته قوه قضاییه نیز با اعلام حمایت از اصحاب رسانه درجهت انجام وظایف ذاتی خود، آمادگی معاونت اجتماعی و پیشگیری دادگستری را برای هرگونه همکاری با رسانه ها اعلام کرده بود.

گفته می شود این معاون مقام عالی قضایی استان اردبیل به عنوان یکی از رسانه ای ترین مدیران تاریخ استان  محسوب می شود.

اصحاب رسانه از تمامی مدیران در بخشهای مختلف ، توجه بیش از پیش و نگرش تخصصی درخصوص نقش و کارکرد رسانه ها و افزایش سطح تعاملات را انتظار دارند.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.