شناسه : 28510
نویسنده : استان اردبیل
عکس

بیانیه سازمان بسیج حقوق دانان استان اردبیل به مناسبت 12 فروردین 

بیانیه سازمان بسیج حقوق دانان استان اردبیل به مناسبت 12 فروردین 

بیانیه سازمان بسیج حقوق دانان استان اردبیل به مناسبت 12 فروردین 
پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷، به دعوت امام خمینی ره همه ‌پرسی حکومت جمهوری اسلامی ایران در روز‌های ۱۰ و ۱۱ فروردین ۱۳۵۸ در سراسر ایران برگزار شد و ۹۸٫۲ واجدین شرکت در همه ‌پرسی با دادن رای «آری»، با برقراری حکومت جمهوری اسلامی موافقت کردند. به همین مناسبت، دوازدهم فروردین در تقویم رسمی ایران، به عنوان روز جمهوری اسلامی نامگذاری شده است. در ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ ثمره مبارزات ضد سلطنتی و طاغوتی و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ملت ایران به بار نشست و نظام جمهوری اسلامی ایران استقرار یافت.
12 فروردین به حق یکی از مصادیق عینی یوم ‌الله، مردم سالاری دینی و از بزرگترین اعیاد ملت ایران و پربرکت‌ترین و از تعیین کننده‌ ترین روزهای تاریخ ایران سرافراز محسوب می شود . زنده نگه داشتن این روز عظیم و حفظ جمهوری اسلامی به عنوان اهم فرایض و اوجب واجبات وظیفه همه اقشار مردم بصیر و وظیفه شناس است که به فرموده احیاگر اسلام ناب محمدی امام راحل «اگر اسلام را می‌خواهیم باید این جمهوری را حفظ کنیم.
سازمان بسیج حقوق دانان استان اردبیل  همانند ملت ایران، همچنان بر استقرار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» با تجدید پیمان با آرمان‌های امام خمینی(ره)  و شهیدان به خون خفته خود، بار دیگر بر حفظ این ارزش‌ها پای می‌فشارد و روز «جمهوری اسلامی» را به عنوان یکی از ماندنی‌ترین روز‌های تاریخی این سرزمین، گرامی می‌دارد.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.