شناسه : 28507
نویسنده : استان اردبیل
عکس
مسئول سازمان بسیج حقوق دانان استان اردبیل:

تبیین و گفتمان سازی فرامین رهبر معظم انقلاب، راهگشای تحقق سند تحول قضایی است

مسئول سازمان بسیج حقوق دانان استان اردبیل  به تحقق سند تحول قضایی اشاره کرد و گفت: تبیین و گفتمان سازی فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی دراین عرصه بسیارمهم است که مورد انتظار حقوق دانان و رسانه های اجتماعی است.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان استان اردبیل، رضا ندایی  مسئول سازمان بسیج حقوق دانان استان اردبیل  به تحقق سند تحول قضایی اشاره کرد و گفت:  بسیاری از مطالب ارائه شده درسند تحول شامل بسیج حقوق دانان نیزمی شود.


وی افزود: ازجمله نقش بسیج حقوق دانان گفتمان سازی پیامدهای سند تحول درفضای مجازی و شبکه های اجتماعی و اقدام عملی درمیدان بویژه درجامعه را می توان نام برد.

ندایی ادامه داد تبیین وگفتمان سازی فرامین و منویات مقام عظمای ولایت دراین عرصه بسیارمهم است که مورد انتظار ازحقوق دانان و جامعه رسانه های اجتماعی است.


وی با بیان اینکه پیامد نهایی تحول در قوه قضائیه دست یابی به عدالت به معنای واقعی و جلب رضایت مردم است تصریح کرد: این یکی از خواسته های بسیج حقوق دانان می باشد. 


ندایی با بیان اینکه زیر ساخت های مدیریت لازم برای تحقق برنامه های تحول 11 راهکار طبقه بندی و پیش بینی شده است گفت: مهمترین آنها گفتمان سازی و رعایت کرامت ارباب رجوع است.

وی با بیان اینکه یکی از ماموریت های اصلی قوه قضائیه مقابله با فساد و تحقق کارآمدی است خاطرنشان کرد: تبیین وگفتمان سازی دراین امر مستلزم استفاده از ابزارهای رسانه ای و فضای مجازی است. با اجرای کارهای جهادی و حضور درمیدان این گفتمان تحقق می یابد.


وی  گفت: حقوق مردم و استقرار حداکثری عدالت درجامعه ، رعایت تمامی موازین حقوقی و شرعی از سوی  جامعه  قوه قضائیه است و دراین صورت مردم و حتی جامعه نیز احساس آرامش و امنیت می کنند. 

 

انتهای پیام/
 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.