شناسه : 28005
نویسنده : استان اردبیل
عکس

پایان درگیری دو خانواده با ازدواج دختر و پسر دو طر

در یک پرونده که بین دو خانواده اردبیلی سر قبول یا عدم قبول ازدواج دختر و پسر آن دو خانواده نزاع و درگیری شدیدی رخ داده بود با همت و تلاش هیأت جهادی بخشایش ستاد صبر استان اردبیل سازش برقرار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان استان اردبیل، به همت سازمان بسیج حقوق دانان استان اردبیل و با تلاش و پیگیری هیأت جهادی بخشایش ستاد صبر استان اردبیل درگیری دو خانواده با ازدواج دختر و پسر دو طرف  ختم به خیر شد.

حجت الاسلام والمسلمین  حسین علوی رییس توسعه حل اختلاف این استان گفت: در یک پرونده که بین دو خانواده اردبیلی سر قبول یا عدم قبول ازدواج دختر و پسر آن دو خانواده نزاع و درگیری شدیدی رخ داده بود و باعث ضرب و جرح و شکستن اثاث منزل طرفین شده و سبب تشکیل پرونده های دیگر گردیده بود با همت و تلاش هیأت جهادی بخشایش ستاد صبر استان اردبیل سازش برقرار گشته و طرفین با آشتی این موضوع را خاتمه داده و با جاری کردن صیغه ازدواج بین این دختر و پسر جوان با دستان حجت الاسلام موسوی مسئول هیأت جهادی بخشایش به خیر و خوشی ماجرا تمام گردیده و زوج جوان سر زندگی مشترک خود رفتند.

شرح ماجرا از این قرار بود که در شهر اردبیل پسر جوانی که علاقه مند به دختر یک خانواده که در همسایگی هم بوده می شود و این علاقه هم دو طرفه بوده است. در ادامه با اقدام چندباره خانواده این پسر جوان و خواستگاری از خانواده دختر آنها راضی به این وصلت نمی شوند که با اشتباه این دو جوان اقدام به فرار از خانه می کنند و از همانجا درگیری شدیدی بین دو خانواده با حمله اعضای خانواده دختر به خانه پدری پسر جوان شروع و منجر به شکسته شدن اثاث منزل دو طرف و درگیری و نزاع های بعدی دیگری می شود. در نهایت با ورود هیأت جهادی بخشایش ستاد صبر استان و حضور چند باره این هیأت در منزل طرفین، این دو خانواده با هم آشتی می کنند و همانجا از حجت الاسلام موسوی می خواهند که صیغه عقد این دو جوان با دستان وی جاری گردد.


انتهای پیام/ج

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.