شناسه : 26824
نویسنده : استان اردبیل
عکس
به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی انجام گرفت؛

نشست jتبیینی بسیج حقوق دانان اردبیل با کانون های شهرستانی

نشست روشنگری بسیج حقوق دانان اردبیل با کانون های شهرستانی همزمان با هفته عقیدتی و سیاسی از طریق ویدیو کنفرانس برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بسیج حقوق دانان استان اردبیل ، پیش از ظهر امروز نشست روشنگری و تبیینی ماموریت های بسیج در خصوص قشر حقوق دانان با مسئولین کانون های شهرستانی از طریق ویدیو کنفرانس برگزار شد.

رضا ندایی مسئول بسیج حقوق دانان استان اردبیل در این نشست به تبیین اهداف و ارمان های بسیج حقوق دانان پرداخت و گفت: برگزاری شورای عالی بسیج حقوقدانان ، کارگاه های آموزشی حقوقی و مشاوره رایگان حقوقی در مساجد از جمله برنامه های دانش افزایی بسیج حقوق دانان است که مسئولین کانون ها در شهرستان ها نیز موظف به طراحی و اجرای برنامه در شهرستان ها هستند.

وی افزود: همایش سبک زندگی اسلامی؛ مشاوره حقوقی رایگان در مساجد، برگزاری انجمن های صالحین، اردوهای شهرستانی، جلسات مربیان، برگزاری کارگاه های آموزشی و پژوهشی ویژه بسیجیان حقوقدان از دیگر برنامه های سازمان بسیج حقوقدانان در سال جاری است.

ندایی هدف از برگزاری این برنامه را تحقق و اجرای منویات مقام معظم رهبری خواند و گفت:  ارتقاء سطح معرفت دینی و تقویت روحیه خدمتگذاری و همچنین توسعه فرهنگی و ترویج تفکر بسیجی از دیگر اهداف برنامه های اجرایی سازمان بسیج حقوقدانان استان است.

وی تاکید کرد: سازمان بسیج حقوقدانان مجموعه ای پویا و فراگیر متشکل از حقوقدانان معتقد به انقلاب اسلامی و پایبند به ارزش های دینی و داوطلب حضور درعرصه های مورد نیاز است و این تشکل بستر و سازکار حضور و مشارکت حقوقدانان را در عرصه های مختلف علمی،فرهنگی،اجتماعی و سیاسی و.. برای تحقق اهداف کلی انقلاب اسلامی فراهم می کند.

 

انتهای پیام/ج

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.