شناسه : 25791
نویسنده : استان اردبیل
عکس

بیانه بسیج حقوق دانان استان اردبیل به ماسبت 9 دی

بسیج حقوق دانان استان اردبیل با صدور بیانیه ای، سالروز حماسه نه دی و دهه بصیرت را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان استان اردبیل، شورای تبیین مواضع بسیج حقدق دانان استان اردبیل با صدور بیانیه ای دهه بصیرت را گرامی داشت.

متن بیانیه 9 دی بسیج حقوق دانان اردبیل:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه سازمان بسیج حقوق دانان استان اردبیل به مناسبت حماسه 9 دی

وَ ذَکِّرْهُمْ بِأَيَّامِ اللَّهِ إِنَّ في ذلِکَ َلآياتٍ لِکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ

حادثه 9 دی یک حادثه ماندنی در تاریخ ماست . " امام خامنه ای"

حماسه عظیم نهم دی‌ماه، برگ زرینی دیگر از دفتر پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی است و اوج این عظمت و فداكاری زمانی متجلی شد كه به تعبیر سید و مقتدایمان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله ‌العالی) به بركت یاد حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) و با همت، بصیرت، آگاهی و هوشیاری ملت بزرگ ایران اسلامی، بساط فتنه‌گران جمع شد.

مدعی خواست که ازبیخ کند ریشه ما                       غافل ازآنکه خدا هست در اندیشه ما

ملت بزرگ ایران با حماسه 9 دی ماه روح ملکوتی امام راحل و شهدای انقلاب را شاد کردند، دوستان انقلاب را در سراسر جهان دلگرم و امیدوار ساخت و دشمنان انقلاب را که به طمع خام افتاده اند نا امید و چشم فتنه را کور کردند.

یوم الله نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و روز تجدید بیعت با ولی زمان، یک زلزله سیاسی برای مستکبرین عالم و در راس آنها آمریکای جنایتکار بود. حماسه عظیمی که وحدت، همدلی و وفاداری ملت ایران نسبت به انقلاب اسلامی و امام راحل (ره) را به عرصه ظهور رساند و چشم همه مردم جهان را به اقتدار بی‌مثال جمهوری اسلامی ایران گشود.

ما حقوق دانان بسیجی با گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی سال 1388 روز بصیرت و میثاق امت با ولایت که نقطه عطفی در مسیر نهضت انقلابی مردم ایران بود، ضمن تجدید بیعت با مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مد ظله العالی)، آمادگی خود را برای حضور در تمامی عرصه ها برای دفاع از کیان نظام اسلامی و دفع توطئه های فتنه گران داخلی و خارجی، اعلام می داریم. 

ان تنصراالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

والسلام علیکم

هشتم دی ماه 1399 

 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.