شناسه : 25537
نویسنده : استان اردبیل
عکس
توسط گروه جهادی بخشایش بسیج حقوق دانان انجام گرفت؛

توزیع 530 بسته معیشتی بین خانواده های محکومین قضایی/ 75 زندانی جرایم غیر عمد آزاد شدند/ 13 پرونده قتل غیر عمد مورد بخشایش قرار گرفتند


مسئول بسیج حقوق دانان استان اردبیل از مختومه شدن 13 پرونده قتل غیر عمد در استان اردبیل خبرداد و گفت: با تلاش های شبانه روزی گروه جهادی بخشایش  13 پرونده محکوم به قصاص با بخشش خانواده های مقتول از حکم قصاص نجات پیدا کردند.

رضا ندایی مسئول سازمان بسیج حقوق دانان استان اردبیل از اجرای طرح بخشایش ، صلح و سازش برای پرونده های قضایی خبرداد و گفت: در مرحله اول این طرح، 13 پرونده متهم به قتل با تلاش هسته جهادی بخشایش و صلح و سازش  مختومه شد و با اقدامات تامینی و تربیتی و با گذشت خانواده های مقتول از اجرای حکم قصاص جلوگیری شد.

وی افزود:  75  نفراز زندانیان جرایم غیرعمد نیز با حمایت و  کمک خیرین و نیکوکاران هسته جهادی بسیج حقوق دانان به آغوش گرم خانواده های خود بازگشتند.

ندایی گفت: در حال حاضر 154 زندانی جرایم غیرعمد در زندان های استان  به سر می برند که برای آزادی آنها نیاز به کمک مومنانه مردم شریف و خیرین داریم.

مسئول بسیج حقوق دانان استان اردبیل  به توزیع بسته های معیشتی بین خانواده های زندانیان نیز اشاره کرد و گفت: برای رفع برخی نیازمندی های معیشتی خانواده های زندانیان، تعداد530  سبد غذایی ،  بسته معیشتی و لوازم التحریر به دانش آموزان خانواده های زندانیان توزیع شده است.

وی هدف اصلی هسته جهادی بسیج جقوق دانان را از اجرای طرح بخشایش ، کاهش جمعیت کیفری در زندانها عنوان کرد و گفت: هسته جهادی بسیج جقوق دانان در کنار تلاش برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد، کارهای تربیتی و توانمد سازی خانواده ها را نیز پیگیری می کند تا علاوه بر فراهم کردن زمینه های زندگی سالم و بانشاط  برای انها به کاهش آسیب های اجتماعی نیز کمک کند.

انتهای پیام/ج

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.