شناسه : 25306
نویسنده : استان اردبیل
عکس
مسئول بسیج حقوقدانان استان اردبیل:

پویش‌های انسان ‌دوستانه برای کمک به زندانیان جرائم غیر عمد راه اندازی می شود

مسئول سازمان بسیج حقوق دانان استان اردبیل خواستار همراهی مردم در پویش‌های انسان ‌دوستانه برای استمرار کمک‌های نقدی خیران شد و گفت: در این روزهای دشوار کرونایی که شرایط اقتصادی و معیشت بر خانواده‌ ها فشارهای مضاعفی می‌آورد فراهم کردن شرایط بازگشت سرپرستان خانوار به خانه‌هایشان می‌تواند به خانواده‌ ها نیز کمک کند. 

جلسه هماهنگی و همکاری سازمان بسیج حقوق دانان با مدیرکل و معاون حقوقی زندان های استان ، ریاست زندان مرکزی اردبیل ، معاون هماهنگ کننده سپاه استان واعضای هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج حقوق دانان درمحل سپاه استان برگزارشد.

رضا ندایی مسئول سازمان بسیج حقوق دانان استان اردبیل دراین جلسه خواستار همراهی مردم در پویش‌های انسان ‌دوستانه برای استمرار کمک‌های نقدی خیران شد و تاکید کرد: در این روزهای دشوار کرونایی که شرایط اقتصادی و معیشت بر خانواده‌ ها فشارهای مضاعفی می‌آورد فراهم کردن شرایط بازگشت سرپرستان خانوار به خانه‌هایشان می‌تواند به خانواده‌ ها نیز کمک کند.  خیران ، انسان های آزاده  و دلسوزمی‌توانند با کمک به این پویش موجبات آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را فراهم سازند .با انجام این اقدامات حسنه و امرخدا پسندانه سعی می‌کنیم آسیب‌ ها و مشکلات خانواده زندانیان به حداقل برسد. باز اجتماعی شدن زندانیان با اجرای طرح‌های اشتغالزا با همکاری بسیج سازندگی در دستور کار برنامه های بسیج حقوق دانان است.   

55

  زندانیان جرایم غیرعمد و معسرمالی و خانواده های نیازمند و دردمندی را که به همت و تلاش‌های بسیج حقوق دانان از بند حبس آزاد می شوند و به آغوش گرم خانواده باز می گردند حقیقتا لذت بخش و روحیه بخش برای حقوق دانان  بسیجی است.

آزادی زندانی بدهکار در جرایم غیرعمد با برنامه ریزی بسیج حقوق دانان به پشتوانه کمک‌های مردمی، توفیقی است الهی که شیرینی آن نه فقط نزد دست ‌اندرکاران، بلکه در کام تمامی دلسوزان استان احساس می‌شود.

 درتلاش هستیم با برپایی آیین‌ معنوی گلریزان، ویژه آزادی زندانیان نیازمند در امر حبس ‌زدایی که بابت ناتوانی در تأمین دیون روانه حبس شده‌اند از مساعدت های   هموطنان، خیرین و مردم نوع دوست استفاده کنیم.

65

امیدواریم با اجرای برنامه ها و طرح های بسیج حقوق دانان درموضوعات مختلف از جمله پیشگیری از وقوع جرایم غیرعمد و آموزش همگانی حقوق درجامعه، شاهد کاهش روز افزون تعداد زندانیان و بدهکارانِ غیربزهکار باشیم.

 

986

 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.