شناسه : 25304
نویسنده : استان اردبیل
عکس
مسئول بسیج حقوقدانان استان اردبیل خبرداد:

دو پایگاه و دوکانون مقاومت بسیج حقوق دانان درهفته بسیج افتتاح می شود.

مسئول بسیج حقوقدانان استان اردبیل از افتتاح دو پایگاه و دوکانون مقاومت بسیج حقوق دانان در هفته بسیج خبرداد و گفت: این سازمان در تمامی شهرستان ها دفاتری را برای پیگیری مأموریت‌ های خود و نقش آفرینی در فضای حقوقی استان دارا می‌باشد که حقوق دانان بسیجی می‌توانند از این طریق با این سازمان مرتبط و متصل شوند.

رضا ندایی مسئول سازمان بسیج حقوق دانان استان اردبیل گفت:با همت و تلاش سازمان بسیج حقوق دانان استان اردبیل مجوز فعالیت پایگاه ها وکانون های مقاومت بسیج  حقوق دانان به منظور کمک به افزایش کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ، حفظ ، تداوم ، بسط و تعمیق اهداف انقلاب اسلامی ، رفع نیازمندی‌های اساسی جامعه حقوقی ، توسعه و تعمیق گفتمان انقلاب اسلامی و فرهنگ و تفکر بسیجی در محیط‌های قضایی– حقوقی و علمی – پژوهشی ، افزایش توانمندی‌های تخصصی حقوق دانان و قضات برای نقش آفرینی مؤثر در عرصه حقوق،  فرهنگ ‌سازی، بسترسازی و تلاش برای تحقق و گسترش عدالت و دفاع از آزادی‌ های مشروع صیانت از ارزش‌ها و مبانی نظری می باشد.


لازم به ذکراست که سازمان بسیج حقوق دانان مجموعه‌ای پویا و فراگیر متشکل از حقوق دانان معتقد به انقلاب اسلامی و پایبند به ارزش های دینی و داوطلب حضور در عرصه‌های مورد نیاز است. این تشکل بستر و سازوکار حضور در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و غیره برای تحقق اهداف کلی انقلاب اسلامی را فراهم می‌کند.


این سازمان در تمامی شهرستان ها دفاتری را برای پیگیری مأموریت‌ های خود و نقش آفرینی در فضای حقوقی استان دارا می‌باشد که حقوق دانان بسیجی می‌توانند از این طریق با این سازمان مرتبط و متصل شوند.


تابعیت بسیچ حقوق دانان شامل تمامی ادارات کل زیرمجموعه قوه قضائیه و نهادهای وابسته همچون کانون وکلا، کانون سردفتران، کانون مشاوران قوه قضائیه و نیز سایر مراجع و ادارات حقوقی زیر نظر این سازمان فعالیت می‌کنند و کار هماهنگی و شبکه سازی آنان با سازمان بسیج حقوق دانان می‌باشد.
جامعه مخاطبین سازمان گستره‌ای شامل حقوق دانان، قضات، وکلا، سردفتران، مدیران حقوقی، اساتید حقوق، دانشجویان و دانش آموختگان حقوق و همه مردم و نهادهای از حیث حقوقی می‌باشد.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.