شناسه : 25249
نویسنده : استان اردبیل
عکس

دیدار مسئولین بسیج حقوق دانان اردبیل با جانباز 80 درصد قطع نخاع استان

مسئولین بسیج حقوق دانان استان اردبیل با حضور در منزل سردار ناصر دستاری از جانبازان قطع نخانی استان اردبیل یاد و خاطره ایثارگری های رزمندگان اسلام را گرامی داشتند.

رضا ندایی مسئول سازمان بسیج حقوق دانان استان اردبیل به همراه جمعی از بسیجیان با حضور در منزل سردار ناصر دستاری شهید زنده و یادگار شهیدان، جانباز 80 درصدی قطع نخاع، یاد و خاطره ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام را گرامی داشتند.

دستاری در این دیدار به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: در 18 سالگی بعد از گرفتن دیپلم به دوره مقدس سربازی اعزام شدم و در امتحان کنکور نیز ثبت نام نکردم به علت اینکه ایران با رژیم بعثی عراق در جنگ بود و حفظ کیان و ناموس وشرف ایران و ایرانیان را واجب‌تر از کنکور دیدم و به عنوان پاسدار وظیفه به منطقه کرمانشاه و سپس به منطقه بانه و کوه‌های سر به فلک کشیده ماووت که معروف به جهنم بود انتقال یافتم در یک عملیات و توسط بمب هدف‌گیری شده دشمن جانباز شدم که در آن موقع  19 سال بیش‌تر نداشتم.درحال حاضر 34 سال است روی تخت می خوابم وخانه نشین هستم. 80 درصد جانباز می‌باشم به عنوان جانباز نخاعی از ناحیه گردن، کمر، دست و پا که هیچ نوع حرکت و حسی ندارم باز جای شکر است که سر، صورت و چشم این حقیر حرکت و حس دارند، گفت: در قبال این ظلم‌ها و فشارها و تحریم‌ها، جانبازی بنده چیزی نیست باید سجده شکر به جا آورد و قدردان امداد غیبی باشیم که کشوری آزاد، سربلند، آرام و با امنیت و رهبری فرزانه همچون حضرت امام خامنه‌ای داریم.

وی خود را سرباز کوچک ولایت خواند و در طول سخنان خود با زمزمه مداوم تبعیت از مقام معظم رهبری؛ عشق به وطن، قرآن و اسلام را سرلوحه زندگی خود بیان کرد.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.